طراحی بروشورهای تبلیغاتی / شرکت طراحی بروشور / طراحی بروشور

سیروس

سیروس

به وب سایت من خوش امدید

:: oxinani.ir
:: اسپرت اریو
:: اپشن اریو z300
:: کادو تولد






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








طراحی بروشورهای تبلیغاتی / شرکت طراحی بروشور / طراحی بروشور

خدمات طراحی های انواع بروشور تبلیغاتی

یک مقاله کاغذی آموزنده برای تبلیغات است که می تواند در قالب ، جزوه در اختیار مردم قرار گیرد. طراحی بروشورهای تبلیغاتی اسناد تبلیغاتی است ، که در درجه اول برای معرفی یک شرکت ، سازمان ، محصولات یا خدمات و اطلاع رسانی به مشتریان یا اعضای بالقوه مردم از مزایا استفاده می شود. آنها معمولاً در روزنامه ها توزیع می شوند ، به صورت شخصی ارسال می شوند یا در مکان های پر رفت و آمد در قفسه های بروشور قرار می گیرند.

اهداف و کارکردهای بروشور

هدف اصلی طراحی بروشور گسترش دانش خواننده در مورد یک موضوع خاص است که در آن بروشور در اطراف آن قرار دارد.

یک بروشور خوب می تواند به جلب توجه مشتریان بالقوه کمک کند و نسبت به تبلیغات محصول در مجلات و روزنامه ها مقرون به صرفه و مناسب است. علاوه بر این ، بروشورها را می توان برای مرجع آینده به جای آنکه پس از یک بار خواندن در اختیار داشته باشد ، نگه داشت.

یک بروشور انواع مختلفی دارد و هر نوع نقش متفاوتی را بازی می کند. با توجه به قالب و طرح آن می توان در 5 نوع زیر طبقه بندی کرد.

بروشور Gate Fold

این یک بروشور بسیار نادر است به دلیل گران بودن آن ، که هنگام استفاده مناسب از آن تأثیر زیادی می گذارد. طراحی تاشو داخلی آن حمل و نقل آن را راحت می کند و کیفیت کاغذ آن بسیار بالا است بنابراین خوانندگان می توانند آن را برای مدت طولانی نگه دارند.

بروشور Bi-Fold

بروشور Bi-Fold هر روز در بین ما یافت می شود. این یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین انواع بروشور در اطراف است ، در حالی که دارای طرح رسمی تر از طراحی بروشورهای سه گانه تبلیغاتی است. این عمدتا برای کاتالوگ محصولات و ارائه ها ، نمایشگاه های تجاری و جلسات شرکت ها و غیره استفاده می شود.

بروشور Tri-Fold

آسان است بدانید که این یک بروشور سه برابر با نام آن است. و این یک بروشور بسیار رایج و معمولی است که می توانیم آن را در همه جا مشاهده کنیم. این بروشور از فضای کافی برای طراحان جهت ارائه اطلاعات و طراحی جالب برخوردار است و از این رو توجه بیشتری را به خواننده جلب می کند.

بروشور Z-Fold

اساساً یک آکاردئون برابر ، به دلیل تطبیق پذیری که ارائه می دهد ، گزینه ای عالی برای تاشو است. طراحان می توانند با ساخت هر تابلو به تنهایی عناصر را از یکدیگر جدا کنند ، یا بروشور را طوری طراحی کنند که با یک عکس بزرگ و نمایشی ، به صورت گسترده پخش شود.

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط ولی غلامی در پنج شنبه 25 شهريور 1400

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by backlinkland